نمایندگی تعمیر جارو برقی در تهران 09124012291 کلیه برند ها و مدل ها

تعمیر جاروبرقی در سعادت آباد
5
(4)

در انتخاب نمایندگی تعمیر جارو برقی در تهران و تعمیرکار جارو برقی در تهران، بهتر است به تجربه و تخصص آنها توجه نمایید. مجموعه فردپارت داری تعمیر کاران حرفه ای جارو برقی که تمامی دوره ها برای تعمیر انواع جارو برقی از تمامی برندها و مدل ها را گذرانده اند می باشد.

خدمات درخواستی تعمیر انواع جارو برقی خود را در محدوده مناطق 22 گانه تهران با کمترین قیمت در محل دریافت نمایید.

نمایندگی تعمیر جارو برقی در تهران 09124012291 کلیه برندها و مدل ها

نمایندگی تعمیر جارو برقی در تهران و درخواست تعمیرکار برای کلیه برندها و مدل ها

به دلیل اهمیت پاکیزگی و نظافت هم برای سلامت جسم و هم سلامت روح، جاروبرقی از جمله روزمره ترین وسایل در هر خانه ای می باشد و داشتن جاروبرقی تقریبا به یکی از الزامات در خانه تبدیل شده است.

بنابراین در صورتی که جارو برقی دچار آسیب و نقصی شود نظافت منزل دچار مشکل می شود و نیاز به حضور تعمیرکار مطمئن و قابل اعتمادی دارید تا آسیب و نقص پیش آمده را برطرف نماید و جاروبرقی مجددا قابلیت استفاده را داشته باشد.

نمایندگی تعمیر جارو برقی در تهران و تعمیرکار جارو برقی در تهران آماده ارائه خدمات در تمام مناطق تهران و برای هر برند و مدلی از جاروبرقی می باشند.

4e7783ff85cab121f97000fda4ec1573

نحوه تعمیر جارو برقی توسط نمایندگی تعمیر جارو برقی در تهران و تعمیرکار جارو برقی در تهران:

مهمترین اقدامی که تعمیرکار  جاروبرقی در تهران انجام میدهد تلاش برای تعمیر جاروبرقی می باشد و در مواقعی که جاروبرقی دچار مشکلی شده باشد که نتوان آن را تعمیر نمود و بنا به اجبار، قطعه مربوطه را با قطعات اصلی و اورجینال تعویض می نماید.

دقت داشته باشید با توجه به اینکه جاروبرقی وسیله ای برقی است و کار با وسایل برقی به تخصص و دانش نیاز دارد توصیه می کنیم در صورت بروز مشکل دستگاه را خاموش نموده و از برق بکشید.

و به متخصص مورد اعتماد تان مشکل را اعلام نمائید تا ایشان نسبت به برطرف کردن آن اقدام نمایند، ضمن اینکه چنانچه دستگاه توسط خودتان دستکاری شود ممکن است دچار مشکل و آسیب جبران ناپذیری شود که دیگر قابلیت تعمیر را ندارد.

نمایندگی تعمیر جارو برقی در تهران و تعمیرکار جارو برقی در تهران آماده خدمات  تعمیر جاروبرقی در تمام مناطق تهران و برای هر برندی از جاروبرقی را ارائه می دهد و شما با اطمینان خاطر می توانید تعمیر جاروبرقی خود را به متخصصین و تعمیرکاران ما بسپارید.

پس از تماس شما و اعلام مشکل پیش آمده، مراجعه تعمیرکار  جارو برقی در تهران به محل اعلام شده مراجعه می نماید و پس از بررسی مشکل پیش آمده هزینه را علام می کند و در صورت توافق نسبت به تعمیر آن اقدام می نماید.

استفاده  از خدمات نمایندگی تعمیر جارو برقی در تهران و تعمیرکار جارو برقی در تهران چه مزایای  دارد؟

الف- هزینه ایاب و ذهاب نمایندگی تعمیر جارو برقی در تهران کاملا رایگان است البته به شرط آنکه که خدمات به طور کامل ارائه شود.

ب- خدمات تعمیرات توسط مجموعه ما دارای گارانتی می باشد و گارانتی تعمیرات به مدت 90 روز توسط تعمیرکار جارو برقی در تهران پس از انجام خدمات به شما ارائه می شود.

ج- با توجه به اینکه نمایندگی تعمیر جارو برقی در تهران و تعمیرکار جارو برقی در تهران در محل و در آدرس اعلامی شما حضور پیدا می کند هم از آسیب دیدن جارو برقی به دلیل جابجایی جلوگیری می شود.

f99cc4f74106143c3ba43eb108798d0d

و هم شما متحمل هزینه های بالای جابجائی نمی شوید بدین ترتیب هم در زمان و هم هزینه های شما بسیار صرفه جوئی می شود.

همچنین برای افرادی که نگران آلودگی محیط منزشان به دلیل برخاستن گرد و خاک از جارو برقی هستند، امکان خارج کردن جاروبرقی از منزل و انتقال به کارگاه ما می باشد. تعمیرکاران ما متناسب با نیاز شما آماده خدمت رسانی می باشند.

د- تعمیرات مورد نیازتان توسط نمایندگی تعمیر جارو برقی در تهران و تعمیرکار جارو برقی در تهران به صورت کاملا سریع انجام می شود.

ه- امکان پرداخت هزینه در محل و پس از ارائه و انجام خدمات.

و- تمامی مراحل تعمیر و یا تعویض جارو برقی توسط شما قابل مشاهده بوده و زیر نظر شما انجام می شود.

ز- ارائه بهترین کیفیت تعمیرات توسط تعمیرکار  جاروبرقی در تهران توسط متخصصین ما، تعمیرکاران ما متعهد و وقت شناس بوده و تمامی خدمات را طبق برنامه و زمانبندی انجام می دهند. همچنین می توانید از دانش و مهارت تعمیرکار  جاروبرقی در تهران بهره مند شوید. تعمیرکاران ما در کمال صداقت و با رعایت اصول اخلاقی به شما خدمات با کیفیت را ارائه می دهند.

ح-تعمیرکاران ما، قادر به تعمیر انواع مدل ها و برندهای جاروبرقی می باشند.

ط- تعمیرکاران ما کلیه قطعات و وسایل مورد نیاز جهت تعویض و یا تعمیر جاروبرقی را در اختیار دارند و تمامی قطعات تعویض شده اورجینال و اصلی می باشند

ی- ارائه مشاوره رایگان، پاسخگویی شبانه روزی، انجام تعمیرات و یا تعویض قطعات با هزینه مناسب و کیفیت بالا.

خدمات ارائه شده توسط نمایندگی تعمیر جارو برقی در تهران چه مواردی هستند؟

تعمیر و تعویض کلیه قطعات جاروبرقی شامل بلبرینگ جارو برقی، تعویض فیلتر، تعمیر سیم جمع کن، خرطوم، موتور، ترموستات، لوله تلسکوپی، مخزن، برد، فن، پروانه، زغال.

برطرف کردن مشکل روشن نشدن و یا خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی.

عیب یابی و تعمیر مشکل صدای جاروبرقی.

برطرف کردن مشکل بوی سوختگی از موتور یا سایر قسمت های جاروبرقی.

تعویض زانویی، فیلتر، بُرس، پاکت، لوله و انواع لوازم جانبی.

تعمیرات مشکل مکش نداشتن و مشکل جرقه زدن جاروبرقی.

سرویس جاروبرقی شامل (تمیز کردن فیلتر و مخزن، بررسی قطعات و….).

برطرف کردن مشکل سیم جمع کن.

images 1

می توانید به راحتی با نمایندگی تعمیر جارو برقی در تهران تماس حاصل نموده و خدمات مورد نیاز را دریافت نمائید و از جارو برقی با کیفیت روز اول استفاده کنید.

چه برندهایی توسط نمایندگی تعمیر جاروبرقی در تهران قابل تعمیر هستند؟

تعمیرکاران ما در تهران قادر به انجام تعمیرات برای جارو برقی از هر برند و با هر مدلی هستند. مدل هائی مانند: جارو برقی صنعتی، خانگی، سطلی، همه کاره، ایستاده یا عمودی، رباتیک، رو به جلو.

تعمیرات جارو برقی از برخی برندها مانند: رونتا، جارو برقی ال جی، ویداس، بوش، سامسونگ، وکس، آ ا گ، زیمنس، روسو، تولیپس، پارس خزر، الکترولوکس، پاکشوما، فیلیپس، الکترا، دوو، نانیوا، هیتاچی، پاناسونیک، سانی، کنوود، زیرووات، ناسیونال و… توسط تعمیرکاران ما در تهران انجام می شود.

 هزینه تعمیر جارو برقی در تهران چقدر است؟

با توجه به اینکه آسیب و نقص پیش آمده در موارد مختلف متفاوت است و با توجه به اینکه جاروبرقی تنها نیاز به تعمیر دارد یا علاوه بر تعمیر به تعویض قطعات نیز نیاز دارد.

نمیتوان قیمت مشخص و واحدی را جهت تعمیر و تعویض قطعات و ارائه خدمات اعلام نمود. همچنین هزینه تعمیر و تعویض متناسب با نوع آسیب و مدل جارو برقی متفاوت است.

1

 سوالات متداول:

آیا تعمیر جاروبرقی در تمامی مناطق تهران انجام می شود؟


برای تعمیر کاران ما فرقی نمی کند که در کجای تهران زندگی می کنید، تعمیر کاران ما در کلیه مناطق استان تهران “شرق، غرب، شمال و جنوب” می توانند به شما برای تعمیر جارو برقی خدمات رسانی داشته باشند.


هزینه انجام تعمیرات جاروبرقی توسط نمایندگی تعمیر جاروبرقی در تهران چقدر است و نحوه پرداخت مبلغ به چه صورتی می باشد؟


عوامل متعددی مانند مدل و برند جاروبرقی، برحسب مشکل و یا آسیب پیش آمده و نیاز به ارائه خدماتی مانند تعویض و یا تعمیر قطعه و یا قطعات آسیب دیده، قیمت گذاری توسط تعمیرکار انجام می شود. بنابراین نمیتوان برای انجام تمامی تعمیرات قیمت یکسان و از پیش اعلام نمود.


درصورت انصراف از درخواست تعمیرات، آیا نیاز به پرداخت هزینه‌ می باشیم؟


پرداخت هزینه در سه حالت الزامی می باشد و در هر حالت هزینه مربوط به همان دریافت می شود: چنانچه پس از حضور تعمیرکار از طرف مجموعه ما از درخواست خود منصرف شوید، تنها هزینه ایاب و ذهاب را به ایشان پرداخت می نمائید، اما چنانچه ایشان وقت گذاشته باشد و عیب یابی را نیز انجام داده باشند هزینه شامل ایاب و ذهاب و عیب‌ یابی می باشد اما نیاز به پرداخت هزینه تعمیرات و ارائه خدمات نمی باشد چرا که خدمات به طور کامل انجام نشده است.


آیا انجام تعمیرات توسط نمایندگی تعمیر جاروبرقی در تهران شامل خدمات پس از فروش تعمیرات نیز می باشد؟


در صورتی که تعمیرات جاروبرقی خود را به تعمیرکاران ما سپرده اید اما پس از انجام تعمیرات توسط تعمیرکاران ما، دچار عیب و آسیب شود و مجددا نیاز به عیب یابی و تعمیرات باشد، می توانید از خدمات پس از فروش مجموعه ما استفاده نمائید.

رایج ترین مشکلاتی که توسط نمایندگی تعمیر جارو برقی در تهران و تعمیرکار جارو برقی در تهران مشاهده شده اند:

 بوی سوختگی جاروبرقی:

وجود انسداد در جاروبرقی، که مانع عمل کردن تسمه می شود و باعث می شود که بوئی شبیه به بوی لاستیک سوخته احساس شود.

وجود مشکل در سیم کشی جاروبرقی.

بروز عیب و یا سوختن موتور که یکی از دلایل آن؛ تمیز نبودن و یا انسداد فیلترهای جاروبرقی می باشد.

پیچیده شدن مو یا نخ به دور غلتک برس پیچانده که باعث ایجاد بوی سوختگی می شود بنابراین باید از تمیز و باز بودن مسیر جریان هوا اطمینان حاصل نمود.

همچنین برای ایجاد بوی خوب در  جاروبرقی می توان از قرص های خوشبو کننده استفاده نمود. قرص ها از طریق کیسه جاروبرقی بوی خوبی ایجاد می کنند که از خروجی جاروبرقی در زمان روشن بودن به بیرون متصاعد می شود.

Vacuum cleaner troubleshooting e1709582448733

ضعیف شدن مکش جاروبرقی:

انسداد لوله یا شیلنگ جاروبرقی، کیسه، فیلتر از رایج ترین دلایل ضعیف شدن مکش جاروبرقی می باشند.

تمیز نبودن غلتک های برس؛ باید موها، کاغذ و یا هر شیء که به آن ها چسبیده است را جدا نمود.

پر شدن زیاد محفظه آشغال، وجود گرفتگی و خرده آشغال در این قسمت در جاروبرقی نیز از علل ضعیف شدن مکش می باشد.

وجود شکستگی یا حفره در شیلنگ جاروبرقی.

ایجاد بوی بد در جاروبرقی:

وجود مشکل یا کهنگی کیسه، برس ها و فیلتر. بنابراین بهتر است به طور مداوم چک شوند و به به جای خالی کردن کیسه آن را تعویض کنید و اگر قابلیت تعویض ندارد کیسه را خالی کرده و کاملا با آب بشویید.

چنانچه فیلترها را شستید، از کامل خشک شدن آن قبل از استفاده مطمئن شوید. بهتر است2-3 روز تا خشک شدن کامل فیلتر بر کنید.

از دیگر علل بروز بوی بد، آلودگی  غلتک برس باشد که دچار باکتری و مواد دیگری شده باشد و منشا ایجاد بو باشد. در صورتی که با شستشو مشکل برطرف نشد باید نسبت به تعویض آن اقدام نمود.

خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی

وجود مشکل سیم کشی / برق.

وجود سنسور در جاروبرقی که پس از کارکرد بیش از حد، موتور را خاموش می کند، وجود این سنسور این برای حفظ کیفیت جاروبرقی الزامی است.

سر و صدای زیاد جاروبرقی:

برخی از جاروبرقی های تازه خریداری شده در ابتدا دارای صدای زیادی هستند که این طبیعی بوده و مشکل محسوب نمی شود.

آسیب دیدن بلبرینگ جاروبرقی، که بلبرینگ بادید حتما توسط تعمیرکار عیب یابی و تعویض شوند.

انسداد در اتصالات جاروبرقی، پر و کثیف بودن فیلتر و کیسه جاروبرقی.

چک کردن لوله خرطومی و برس، در صورتی که لوله خرطومی و برس  گیر کرده باشند باید فیلتر و پاکت را تعویض نمود.

چقدر این پست برای شما مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo
تماس با کارشناس