تعمیر کولر گازی در تهران و کرج و تعمیر اسپلیت

کولر گازی در تهران 09124012291
0
(0)

تعمیر کولر گازی در تهران و کرج و تعمیر اسپلیت: اعزام فوری تعمیرکار حرفه ای با کمترین کارمزد جهت تعمیر کولر گازی و اسپیلیت و کولر گازی داکتی و نصب در تهران و کرج. تماس مستقیم با تعمیرکار: 09124012291 تعمیر و سرویس انواع کولرگازی کلیه برندها با کمترین دستمزد توسط مجموعه فردپارت انجام می گردد، درخواست تعمیرکار از مجموعه: 02144879631 پشتیبانی خدمات تعمیر کولر گازی شما: 02144879472

تعمیرکار کولر گازی در پونک، تعمیرکار کولر گازی سردار جنگل، تعمیرکار کولر گازی منطقه 2 تهران، تعمیرکار کولر گازی منطقه 5 تهران، تعمیرکار کولر گازی منطقه 22 تهران

نصاب کولر گازی در پونک، نصاب کولر گازی سردار جنگل، نصاب کولر گازی منطقه 2 تهران، نصاب کولر گازی منطقه 5 تهران، نصاب کولر گازی منطقه 22 تهران

سرویس کار کولر گازی در پونک، سرویس کار کولر گازی سردار جنگل، سرویس کار کولر گازی منطقه 2 تهران، سرویس کار کولر گازی منطقه 5 تهران، سرویس کار کولر گازی منطقه 22 تهران

مخترع کولر گازی کیست؟

تعمیر کولر گازی در تهران و کرج و تعمیر اسپلیت: در 17 جولای 1902، ویلیس کریر اولین تهویه مطبوع را اختراع کرد.که به ایجاد صنایع متعددی که امروزه رونق فراوان دارد انجامید. در اوایل، تهویه مطبوع در همه جا، از کالاهای پخته گرفته تا لوازم زمان جنگ کاربرد داشت. به طور مستقیم به فیلم های پرفروش تابستانیکمک شایانی کرد زیرا مردم برای فرار از گرما به سالن های سینمای خنک هجوم می آوردند. کنترل دقیق دما و رطوبت حتی امکان توسعه مراکز خرید سرپوشیده، پروازهای اقیانوس اطلس و کامپیوترها و سرورهایی را فراهم کرده است که اینترنت را تغذیه می کنند.

و نصب کولر گازی و اسپیلیت در تهران و کرج

کولر گازی چگونه کار می کند؟

تهویه مطبوع در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارد، اما همه آنها بر اساس یک فرض اولیه کار می کنند. یک دستگاه تهویه مطبوع با حذف گرما و رطوبت هوای داخل خانه، هوای سرد را در داخل خانه یا فضای بسته شما فراهم می کند. هوای خنک شده را به فضای داخلی باز می گرداند و گرما و رطوبت ناخواسته را به بیرون منتقل می کند. یک تهویه مطبوع یا سیستم خنک کننده استاندارد از یک ماده شیمیایی تخصصی به نام مبرد استفاده می کند و دارای سه جزء مکانیکی اصلی است: کمپرسور، کویل کندانسور و کویل اواپراتور.

گازی چگونه کار میکند؟ فردپارت

انواع کولر گازی

کولر گازی یک تکه یا پنجره ای

کولر گازی یک تیکه یا پنجره ای کولری است که همانطور که از نام آم مشخص ایت پشت پنجره و یا جایی که پشت آن رو به فضای باز است، نصب می گردد. تعمیرکار کولر گازی در پونک، تعمیرکار کولر گازی سردار جنگل، تعمیرکار کولر گازی منطقه 2 تهران، تعمیرکار کولر گازی منطقه 5 تهران، تعمیرکار کولر گازی منطقه 22 تهران

کولر گازی در تهران و کرج و تعمیر اسپیلیت

کولر گازی دو تکه ( اسپلیت )

تعمیر کولر گازی در تهران و کرج و تعمیر اسپلیت: کولر گازی دو تیکه یا اسپیلیت چیست؟ دستگاه های تهویه مطبوع سیستم اسپلیت واحدهایی هستند که کندانسور و کمپرسور در فضای باز و یک واحد در داخل حاوی اواپراتور، کوره، هواگیر و فیلترها قرار می گیرند. جهت درخواست تعمیرکار و یا سرویس کار کولر گازی و اسپلیت از مجموعه فردپارت با شماره های درج شده در سایت تماص حاصل فرمایید.

کولر گازی در تهران و کرج و تعمیر اسپیلیت ارزان

کولر گازی پرتابل ( قابل حمل )

کولر گازی پرتابل به معنی قابل حمل می باشد که ابعاد آن کوچک است و از وزن کمی برخوردار است و براحتی خمل و راه اندازی می شود و برای اماکنی که ابعاد و متراژ کمی دارند مناسب است.

کولر گازی ایستاده

تهویه مطبوع زمینی به کولرهایی گفته می شود که رو یا نزدیک زمین نصب می شوند یا در نقاطی مانند شومینه های بدون استفاده فرو رفته اند. دسترسی و نگهداری از سیستم های تهویه مطبوع زمینی آسان است و در خانه هایی با فضای دیواری کم یا سقف های بلند محبوب هستند.

کولر گازی در تهران و کرج و تعمیر اسپیلیت کولرگازی ایستاده

کولر گازی سقفی یا کاستی

واحدهای تهویه مطبوع معلق به سقف تعبیه شده اند تا خنک کننده سریع و موثر در فضاهای بزرگ را فراهم کنند. واحدهای تهویه مطبوع معلق که گاهی اوقات به عنوان واحدهای تهویه مطبوع معلق سقفی نیز شناخته می شوند، مستقیماً بر روی سقف قرار می گیرند و دارای لوورهای چرخشی هستند که به طور موثر هوای خنک را در یک فضای بزرگ پخش می کنند، تعمیر کولر گازی در تهران و کرج و تعمیر اسپیلیت جهت درخواست با شماره 09124012291 تماس بگیرید.

کولر گازی داکتی یا کانالی

در توضیح ساده، مجرای کانالی است که هوای خنک را از دستگاه تهویه مطبوع شما به سراسر خانه منتقل می کند و در عین حال هوای گرم یا کهنه را نیز از بین می برد. سیستم های گرمایش و فیلتراسیون می توانند از همان کانال هایی استفاده کنند که برای تهویه مطبوع مرکزی استفاده می شود. در مجموعه فرد پارت تعمیر کولر گازی در تهران و کرج و تعمیر اسپیلیت و نصب و سرویس و تعمیر کولر گازی داکتی یا کانالی بصورت تخصصی با ارزانترین قیمت انجام می شود. تماس با کارشناس: 09124012291

سرویس و نصب کولر گازی کانالی یا داکتی کارمزد کم

کولر گازی چند شعبه یا مولتی وی

تعمیر کولر گازی در تهران و کرج و تعمیر اسپیلیت، سیستم تهویه مطبوع چند اسپلیت چیست؟ سیستم تهویه مطبوع چند اسپلیت سیستمی است که به شما امکان می دهد چندین واحد داخلی را به یک واحد خارجی متصل کنید. این به این معنی است که شما می توانید دما را در چندین اتاق به طور مستقل کنترل کنید.

راهنمای کامل عیب یابی کولر گازی

رفع عیب و تعمیر کولر گازی با ریست کردن

روش اول: اکثر واحدهای تهویه مطبوع مجهز به دکمه تنظیم مجدد هستند. این دکمه ها قرمز رنگ و بسیار کوچک هستند. اگر برای پیدا کردن آن مشکل دارید، به دفترچه راهنمای سازنده خود مراجعه کنید. (اگر نمی توانید آن را پیدا کنید، با کارشناسان ما تماس بگیرید).
دکمه ریست را به مدت 3 تا 5 ثانیه نگه دارید و سپس رها کنید.
برق را به کولر خود بازگردانید. همه کلیدها، از جمله کلیدهای موجود در پانل خود را در موقعیت روشن قرار دهید.
بازنشانی را با موفقیت انجام دادید! در مرحله بعد، به ترموستات خود بروید و مطمئن شوید که روی «خنک» و دمایی کمتر از دمای فعلی داخل خانه شما تنظیم شده است. پس از چند ثانیه، کولر گازی شما باید روشن شود.

دست خود را در کنار دریچه ها قرار دهید تا اطمینان حاصل کنید که هوای سرد از مجرای شما عبور می کند، تعمیر کولر گازی در تهران و کرج و تعمیر اسپیلیت جهت دریافت تعمیرات و سرویس و نصب انواع کولر گازی و اسپیلت با کارشناسان مجموعه فرد پارت تماس حاصل فرمایید.
روش دوم: اولین کاری که باید برای ریست کولر گازی انجام دهید این است که آن را خاموش کرده و برق اصلی کولر گازی را از فیوز اصلی قطع کنید. حالا باتری ریموت کنترل کولر گازی را جدا کرده و به مدت 15 دقیقه صبر کنید. اکنون می‌توانید باتری ریموت کنترل کولر گازی را جا بزنید و همچنین برق کولر گازی را وصل کنید،تعمیر کولر گازی در تهران و کرج و تعمیر اسپلیت.

تعرفه تعمیرات و نصب کولر گازی در تهران و کرج

نصب کولر گازی 12000 تا 240001 ملیون تومان
هزینه گاز مصرفی همون600 هزار تومان
اجرت شارژ گاز300 هزار تومان
سرویس و تست خازن و شستشو400 هزار تومان
تعرفه خدمات نصب و تعمیر کولر گازی : تعمیر کولر گازی در تهران و کرج و تعمیر اسپلیت و نصب و سرویس

راهنمای خرید قطعات کولر گازی از وارد کننده

چقدر این پست برای شما مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo
تماس با کارشناس