تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد09124012291

ماشین لباسشویی در سعادت آباد
5
(4)

شماره تماس جهت  تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد: 09124012291 و پشتیبانی و خدمات 24 ساعته، نمایندگی کلیه برند ها و مدل های لباسشوئی در تهران و محدوده سعادت آباد، مجموعه فرد پارت تعمیرات و سرویس و نصب لوازم خانگی و تامین قطعات اورجینال لوازم خانگی را ارائه می دهد.

با توجه به اینکه امروزه زندگی ها به طور کامل ماشینی شده است مردم از انواع ماشین ها برای راحتی امور خود استفاده می کنند، یکی از وسایلی که در زندگی امروزه بسیار کاربردی بوده و باید در هر منزلی وجود داشته باشد ماشین لباسشویی می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد و در محل شما

به دلیل اینکه ماشین لباسشویی از جمله پرکاربردترین لوازم برقی در منزل می باشد و به دلیل استفاده مکرر، بیشتر در معرض خرابی قرار دارد.

و مشکلاتی در عملکرد ماشین های لباسشویی پیش می آید مانند آبگیری نکردن ماشین، کامل نشستن و تمیز نکردن لباس ها، داشتن سر و صدا و ایراد در باز و بسته کردن درب ماشین لباسشوئی.

عیب‌یابی و تعمیر کردن ماشین لباسشویی نیازمند داشتن مهارت و تجربه متخصص دارد.

تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد

چنانچه مشکل توسط خودتان قابل حل نبود می توانید از تعمیرکاران ما بخواهید که برای حل مشکل به کمک شما بیایند، که ما به شما ضمانت بهترین خدمات و در صورت نیاز به تعویض قطعات؛ استفاده از قطعات اصلی و اورجینال با کیفیت می دهیم.

بدین منظور می توانید با شماره های درج شده در سایت با ما در تماس باشید و از تعمیرکاران ما در سعادت آباد بخواهید که در برطرف نمودن مشکل به شما کمک نمایند.

دیگر خدمات تعمیر لوازم خانگی در تهران

خدمات تعمیر توسط تعمیرکاران مجموعه فرد پارت دارای 3 الی 12 ماه گارانتی معتبر می باشد.

نحوه تماس با تعمیرکار جهت تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد:

جهت برقرای تماس با تعمیرکاران ما در سعادت آباد می توانید با شماره های 02144879631 و 09124012291 تماس حاصل فرمائید و یا به صورت آنلاین درخواست تعمیر ماشین لباسشویی خود را ثبت نمائید.

تعمیرکاران ما در سعادت آباد از بصورت 24 ساعته همه روزه آماده ارائه خدمات و مشاوره جهت تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد به شما عزیزان می باشند.

تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران

چه خدماتی توسط  تعمیرکار ماشین لباسشویی در سعادت آباد انجام می شود:

خدمات ارائه  شده توسط تعمیرکاران ما جهت تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد شامل سه دسته کلی می باشد. 1)خدمات عمومی 2)تعمیرات برقی  3)مشکلات فنی و مکانیکی.

  1. مشکلات فنی و مکانیکی شامل: تعویض الستیک و خرطومی های لباسشویی، تعویض کمک فنر و رفع لرزش لباسشویی، تعمیر / تعویض پمپ لباسشویی، اوراق مونتاژ دیگ لباسشویی.
  2. تعمیرات برقی  شامل: آپدیت برنامه ماشین لباسشویی، تست کامل سیم کشی لباسشویی، تعمیر / تعویض برد لباسشویی، عیب یابی و رفع کد خطاها و ارورها، تعمیر تایمر و موتور ساعت لباسشویی.
  3. مشکلات فنی و مکانیکی شامل:تعویض الستیک و خرطومی های لباسشویی، تعویض کمک فنر و رفع لرزش لباسشویی، تعمیر / تعویض پمپ لباسشویی، اوراق مونتاژ دیگ لباسشویی.

 

مزایای استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد:

الف- تعمیر ماشین لباسشویی در محل و صرفه جوئی در هزینه ها، چرا که انتقال ماشین لباسشویی به خارج از منزل هزینه زیادی خواهد داشت، اما با استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی در محل و عدم نیاز به جابجا نمودن ماشین لباسشوئی می توانید هزینه ها صرفه جویی کنید.

ب- امکان تعمیر نمودن ماشین های لباسشویی قدیمی و جدید با هر برندی.

ج- دارا بودن گارانتی  6 ماهه  ارائه خدمات و تعویض قطعات.

د- تمامی خدمات مربوط به تعمیر ماشین لباسشویی مطابق برنامه و با زمانبندی مشخص توسط تعمیرکار در یک روز انجام می شود.

ه- تمامی قطعات مورد نیاز جهت تعویض و یا تعمیر در اختیار تعمیرکار قرار دارند.

وظایف تعمیرکار ماشین لباسشویی در سعادت آباد:

استفاده کردن از قطعات اورجینال برای تعمیر و تعویض قطعات ماشین لباسشویی با برندهای مختلف.

خدمات سریعا ارائه شوند.

ارائه خدمات پشتیبانی پس از تعمیر.

رعایت کردن  پروتکل های بهداشتی.

ارتقاء دانش فنی خود متناسب با علم روز دنیا.

برندهای قابل تعمیر توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی در سعادت آباد:

با توجه به اینکه تعمیرکار ماشین لباسشویی در سعادت آباد بسیار با تجربه و دارای مهارت هستند با اطمینان خاطر می توانید ماشین لباسشویی خود را که از هر نوع و با هر برندی باشد به ما سپرده و در کوتاهترین زمان، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت؛ خدمات خود را دریافت نمائید.

تعمیرکاران ما تا حد امکان اقدام به تعمیر قطعات نموده و تنها در صورت ضرورت قطعات را تعویض می نمایند و در صورت الزام به تعویض قطعات از قطعات اورجینال و با کیفیت استفاده خواهند کرد.

از جمله برندهای ماشین لباسشویی که توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی در سعادت آباد تعمیر می شوند شامل:سامسونگ، کنوود، هایسنس، بوش، دوو، ال‌جی، جی پلاس، زیرووات، هیتاچی، ایکس ویژن، کندی، امرسان، آ ا گ، پارس خزر،اسنوا، آریستون، ارج، ایندزیت، پاکشوما، زیمنس و…..

 

سوالات متداول تعمیر لباسشویی در سعادت آباد

سوالات متداول از تعمیرکار ماشین لباسشویی در سعادت آباد

چنانچه از عملکرد و یا نحوه رفتار به تعمیرکار ماشین لباسشویی در سعادت آباد رضایت نداشته باشم، باید اقدامی انجام دهیم؟
یکی از مهمترین اهداف ما علاوه بر ارائه خدمات تعمیر با کیفیت؛ کسب و جلب آرامش و رضایت مشتری می باشد. چنانچه از عملکرد و یا نحوه برخورد تعمیرکار سوال، انتقاد و یا اعتراضی داشته باشید می توانید با مدیریت مجموعه تماس گرفته و درخواست، سوال، انتقاد و یا اعتراض خود را به ایشان اعلام نمائید.
تعمیرکاران اعزامی به محل جهت تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد و دریافت دریافت خدمات تا چه اندازه مطمئن و قابل اعتماد هستند؟
تمامی تعمیرکاران و متخصصین ما دارای گواهی عدم سوء پیشینه،سلامت روان، متعهد و قابل اطمینان هستند.
آیا خدمات تعمیر ارائه شده توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی در سعادت آباد شامل گارانتی می باشند؟
تمامی خدمات و قطعات تعویض شده توسط تعمیرکاران ما شامل 6 ماه ضمانت می باشند اما قطعاتی مانند کشو، شیشه و قطعات لاستیکی مثل خرطومی شامل گارانتی نمی باشند.
چنانچه بخواهیم از درخواست تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد توسط تعمیرکار انصراف دهیم آیا باید هزینه‌ای پرداخت کنیم؟
چنانچه تعمیرکار ماشین لباسشویی اعزام شده و در محل درخواست شده حاضر باشد و پس از حضور ایشان از درخواست خود انصراف دهید باید هزینه ایاب و ذهاب ایشان را پرداخت نمائید اما اگر عیب یابی هم شده باشد علاوه بر پرداخت هزینه ایاب و ذهاب، هزینه عیب‌یابی را نیز باید پرداخت نمائید اما چون تعمیر انجام نشده است نیازی به پرداخت هزینه تعمیرات نمی باشد.
هزینه تعمیر ماشین لباسشویی چقدر است و پرداخت هزینه برای تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد به چه صورتی می باشد؟
هزینه تعمیر ماشین لباسشویی به عوامل متعددی از جمله: برند ماشین لباسشویی، نوع مشکل پیش آمده، تعویض و یا تعمیر قطعه و یا قطعات آسیب دیده؛ بستگی دارد. بنابراین نمیتوان برای تمامی ایرادات پیش آمده یک قیمت واحد و مشخص اعلام نمود. پس از بررسی مشکل پیش آمده تکنسین مبلغ را اعلام می نماید بنابراین میتوان مبلغ را برای ایشان واریز نمود.
آیا علاوه بر تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد خدمات به دیگر مناطق تهران ارائه می گردد؟
برای تعمیرکاران ما فرقی نمی کند در کجای تهران زندگی می کنید، ما در کلیه مناطق استان تهران “شرق، غرب، شمال و جنوب تهران” آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشیم تا نگران سختی جابجایی ماشین لباسشویی به خارج از منزل نباشید.

رایج ترین مشکلاتی که برای ماشین لباسشویی به وجود می آید و نیاز به تعمیر دارند:

1) لرزش زیاد ماشین لباسشویی:

از جمله بیشترین مشکلات ایجاد شده در ماشین های لباسشویی که نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد دارد. تکان خوردن و لرزش آن در زمان کار کردن است.

از جمله دلایل بروز این مشکل: متعادل  نبودن ظرفیت درون مخزن می باشد یعنی عدم توجه به حداقل و حداکثر ظرفیت ماشین لباسشویی؛ تراز نبودن ماشین لباسشویی، فرسودگی فنرهای دیگ و کمک فنر ضد لرزش، نقص فنی بردهای الکترونیکی ماشین لباسشویی.

2) کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی:

قطعی برق، تنظیمات نادرست برنامه خشک کن لباس در لباسشویی، جریان هوای نامناسب، پر بودن بیش از حد ماشین لباسشویی، خرابی ترموستات نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد دارد.

3) تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی:

گرفتگی فیلتر دستگاه، مسدود شدن پمپ تخلیه، استفاده اشتباه از مواد شوینده، گرفتگی محل خروج آب در لباسشویی نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد دارد.

 

4) خاموش شدن لباسشویی در حین کار:

خرابی نمایشگر یا برد اصلی دستگاه، آسیب دیدن موتور ماشین لباسشویی، سوختن و خرابی تایمر دستگاه نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد دارد.

 

5) کار نکردن ماشین لباسشویی بعد از آبگیری:

افت و نوسان فشار آب لباسشویی، گرفتگی جاپودری، خرابی شیر آب ورودی، انسداد فیلتر ورودی دستگاه نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد دارد.

 

6) نشتی ماشین لباسشویی:

از جمله مواردی که باعث ایجاد نشتی در ماشین لباسشویی می شوند؛ خرابی شیلنگ آب ورودی و خروجی- پمپ تخلیه آب- لاستیک دور درب- جاپودری- سوئیچ فشار و هیدرواستاد.

از جمله مواردی که میتوان با رعایت کردن آن ها مانع از ایجاد نشتی در ماشین لباسشویی شد: بستن شیر ورودی آب پس از اتمام کار با ماشین لباسشویی، مراقب باشید هیچ ضربه ای به ماشین لباسشویی وارد نشود، اطمینان از سالم بودن شیلنگ های ورودی و خروجی آب با بررسی نمودن دوره ای آن ها، هر چند وقت یک بار، تمیز کردن فیلتر تخلیه ماشین لباسشویی.

7) صدای ماشین لباسشویی هنگام آبگیری می تواند ناشی از:

خرابی بالشتک- تسمه – پمپ – کمک فنر لباسشویی- موتور محرک، شکستن بلبرینگ باشد و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد توسط متخصص است.

 

8) جلو نرفتن تایمر ماشین لباسشویی:

خرابی قطعه میکروسوئیچ و سوپاپ درب، قطعه هیدروستات، موتور تایمر و دکمه تایمر، پمپ تخلیه، قطعه دستگیره برنامه، شیر ورودی آب.

9) باقی ماندن پودر در مخزن؛

مطمئن شدن از قفل در دستگاه. چنانچه درب قفل نشود، مشکل از آب‌گیری نیست و اشکال ممکن است از المان‌های شروع به کار، عناصر امنیتی و عملکرد بردها باشد. در مراحل بعدی ممکن است مشکل از شیر برقی باشد.

10) قفل نشدن درب ماشین لباسشویی:

خرابی میکروسوییچ، وجود جسم خارجی بین درب، شکستگی دستگیره، شکستگی لولا، خرابی زبانه، پارگی لاستیک عایق، وارد شدن آسیب فیزیکی به درب، پر بودن بیش از حد.

11) روشن نشدن دستگاه:

از جمله دلایلی که باعث روشن نشدن ماشین لباسشویی و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد می شود عبارتند از:  وجود مشکل در اتصالات داخلی، قطعی برق پریز، قطعی سیم، سوختن برد اصلی.

12) سیاه شدن لاستیک ماشین لباسشویی:

سیاه شدن لاستیک لباسشویی معمولا با بوی بدی همراه است که در طولانی‌مدت می‌تواند آسیب‌های جدی به دستگاه وارد کند. بهتر است پس از پایان کار، درب ماشین لباسشویی را حدود یک ساعت باز بگذارید، سطح لاستیک را با یک دستمال نرم خشک  کنید.

جهت نگهداری و تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد هر دو ماه یک بار با پودر مخصوص جرم‌گیری کنید و چنانچه سیاهی لاستیک بیش از حد باشد باید کاملا تعویض شود.

تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد 09124012291 » فردپارت
ماشین لباسشویی در سعادت آباد

شماره تماس تتعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد: 09124012291 و پشتیبانی و خدمات 24 ساعته، نمایندگی کلیه برند ها و مدل های لباسشوئی در تهران

نوع خدمات: تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت اباد

قیمت: 80000

واحد پول: تومان

چقدر این پست برای شما مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo
تماس با کارشناس